tiffanytebbens.reismee.nl

1 week thuis/ 1 week at home

English below:

1 week terug in Nederland.

Iedereen vraagt of ik eraan gewend ben om thuis te zijn, mijn eerlijke antwoord NEE en ik wil er liever ook niet aan wennen.
Ik vind het ontzettend moeilijk om mijn draai te vinden terug in Nederland.
Natuurlijk is het ontzettend fijn om iedereen weer te zien, maar het dagelijkse leven de saaie routine gaat gewoon weer verder.

Afgelopen week heb ik nauwelijks iets gedaan (wilde ik ook niet, vanwege dat ik eerst mijzelf moest herpakken), ik ben van zondag tot dinsdag ziek geweest lang leven de jetlag.
Ik heb bij mijn moeder koffie gedronken en lekker bijgekletst had ze ook zeker nodig na de schrik van haar verjaardag.

Ik heb maandag 20-11 spelletjes avond gehad met mijn lieve vriendinnetjes, heel fijn om ze weer te zien na 1 jaar.
Maar ik kan niet omschrijven wat voor gevoel ik heb, het voelt alsof ik nooit ben weggeweest alsof ik alles heb gedroomd want niemand maar dan ook niemand is veranderd.
En iedereen zegt misschien dat ik niks ben veranderd maar diep van binnen ben ik een heel ander persoon.
Maar die persoon kennen ze in Nederland niet dus die laat ik niet zien.

Ik mis mijn reisgenoten van Australië echt verschrikkelijk en natuurlijk ook Australië en mijn familie.
Vanaf zaterdag gaat voor mij het dagelijks leven ook gewoon weer beginnen, ik ga weer aan het werk bij mijn oude werk.
De bowlingbaan in de Lier, ik werk hier in de bediening. Ik heb echt weer zin om bij de bowlingbaan te gaan werken.
Misschien geeft het mij wat afleiding, en natuurlijk moet er gewerkt worden als ik weer op reis wil.

Maar ik vertel alvast tegen iedereen, mijn volgende reis is langer, meer avontuur, en NOG MEER verhalen en foto's.
Ik wil heel graag in Australië wonen, maar het is heel lastig om in het land te komen om er voorgoed te wonen.
Je moet of een sponsership vinden voor werk, of je moet trouwen met een Australiër ik heb afgelopen jaar genoeg huwelijksaanzoeken gehad, maar ik ga niet zomaar trouwen met iemand haha, ook niet voor dat papiertje dat ik mag blijven.
Nu heb ik zitten kijken om te studeren in Australië want of ik het nou in Nederland doe of in Australië dat maakt nou ook niet zoveel uit.
Maar helaas zit er een heel duur prijskaartje aan dus dat kan niet doorgaan, daar moet ik nog even iets voor vinden.

Verder moet ik mij gewoon focussen op het nu, en wat er komen gaat en alles op mij af laten komen.
En zeker niet denken dat ik alles gedroomd heb want het is toch echt gebeurd! Kan iedereen mij dat altijd duidelijk maken zodat ik het niet vergeet?

Dankjewel voor het lezen, van mijn 1e open gevoelige blog.
Ik hou van jullie


English Version:
Sorry for my bad English writing

One week back in The Netherlands.

Everyone around me ask me if I'm already used to be back at home, But my honest answer NO and I also don't want to be used to it.
It is really hard for to find my way in The Netherlands.
It is really nice to see everyone again and to be reunited with my friends and family. But the daily boring routine is back in my life.
Last week I almost did nothing (I didn't want it, because I had to get myself back together first), And I was sick from Sunday to Thuesday. Woohoo thanks to the jetlag...

Last week I visit my mom, we had a good talk with a nice coffee and Timtams, she really needed to talk because I scared her a lot on her Birthday party. (when I surprised her)
I'm not allowed to ever surprise someone again! ( I also don't want it anymore, I lied to everyone since April and the stress was horrible all the time, that was also 1 reason why I was sick)

Monday 20-11 I had a game night with my lovely friends, we played Party and co and had a great diner.
It was really good to see them again after 1 year.
But I can't descripe how I feel at the moment, It feels that I never left The netherlands and that I dreamed everything what happend last year. Because no one changed.
Everyone says that I didn't change, but deep inside i'm a different person. But no one in The Netherlands knows this person so I don't show it.

I really mis my travelfriends and friends from Australia, and ofcourse I mis my family and Australia.
Saturday I start to work again, I got my old job back and I'm really excited to work again.
I work as a waitress in a Bowlincenter in De Lier.
Maybe it is good for me to start work again so I have some distraction.
And if I want to travel again I have to save some money.

I want to tell everyone already, My next trip is LONGER, MORE ADVENTURE, and MORE STORIES and PICTURES.
I really want to live in Australia, but it is more difficult then everyone thinks.
If you want to live in Australia you have to find a sponsership for work (long story) or you have to marry a Australian citizen.
Last year I had a lot of guys who asked me to marry them, but I don't want to marry just someone. Not even for a piece of paper to stay.
I had a look to study in Australia because it doesn't matter if I study there or in The Netherlands, but sadly it is to expensive. so for now I have to cancel that till I find a way.

For now I have to focus on what comes on my way, I have to see how everything goes.
I have to know what I did last year and stop thinking that I dreamed everything because it really happend.
Can everyone please remind me on my adventure if I forgot it?
THANK YOU!

Love you all


Reacties

Reacties

Corina

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!