tiffanytebbens.reismee.nl

Mijn 1e week

29 december 2016:
Aangekomen bij het hostel ingecheckt en naar onze kamer, kamer 306 wij deelde deze met 2 andere.
We hadden onze spullen opgeruimd in de kluis, zijn gaan douchen en naar winkel onze simkaart regelen en naar de bank voor onze bankpas.
Terug naar huis en om 20:00 uur waren wij uitgeschakeld.

30 december 2016:
Vandaag zijn wij de Manly Walk gaan doen.
Een normaal mens doet maar 1 route wij deden de hele route. 23 kilometer van 10:00 uur tot 19:30 met als afsluiter pizza en allebei verbrand.

31 december 2016:
Het was heel erg warm dus lekker naar het strand,
Rond een uur of 3 zijn wij naar huis gegaan, en gaan opfrissen voor New Years eve.
Op naar Lunapark dit is een soort Drievliet.
Wij mochten in alle attracties en hadden goed uitzicht op de brug met het vuurwerk.
Het was een hele leuke maar toch moeilijke avond.

1 januari 2017:
Lekker uitgeslapen, vandaag hebben wij een nieuwjaarsdag gedaan met ongeveer 400 Nederlanders toch raar al ben je in Australië en dan zoveel NL om je heen. Vandaag heb ik ook eindelijk Yvon ontmoet.
Wat een topper is dat.

2 januari 2017:
3.5 uur reizen maar het was het waard Blue Mountains day.
Wat een geweldig uitzicht wauw, ook de Three Sisters gezien.
Hele dag gewandeld en aan het einde een wijntje, en terug huis.
In de stad Sven ontmoet en zijn een drankje gaan doen in een bar.

3 januari 2017:
Dagje rust dus met Sven en Kaylee de bus naar Manly en met de Ferry naar Sydney.
Opera house van dichtbij gezien en rondgewandeld.

4 januari 2017:
2.5 uur reizen samen met Sven naar het graf van Ome Chris, zoeken vragen zoeken vragen.
Ze vonden niks, ik bellen met Eric, en sms's met Ben.
Had Diana en mijn vader de verkeerde begraafplaats gegeven.
Thanks! Mijn oom lag 23 kilometer verderop.
Oké ik ga andere dag.
Samen met Sven terug naar Sydney want we hadden afgesproken met Shinook en Shay.
We zijn heerlijk wezen uiteten Fish en Chips naast het opera huis.
We hebben onze plannen besproken over onze road trip naar Melbourne voor 2 weken.
Sven zijn telefoon was gevonden na NYE.
Dus ophalen in Lunapark.
Daarna afgesproken met vriendinnen van Sven.
Willeke uit 's-gravenzande en Amanda uit Hellevoetsluis.
Drankje gedaan en terug naar huis.

Corina brand

Hoi je vermaak je wel leuk om telezen wat je allemaal meemaakt.. Uitkijken en veel plezier.hoop nog meer van je telezen Gr xxx

Petra

Willeke Boers? Dat zou wel meer dan toeval zijn. Een van de brandweer vriendjes zijn dochter heet Willeke en zit volgens mij in Australië. Nu is Australië natuurlijk wel heeeeel groot ???? Veel plezier tijdens je reis en blijven bloggen ?

Marie jose

Ik zat ook al Willeke uit 'sgravenzande? Toch niet willeke van de bos ? Oud collega woont er inmiddels al 5 of 6 jaar.