tiffanytebbens.reismee.nl

Even een update

Hallo allemaal wat fijn dat je er bent. Geintje.

Mijn laatste bijna 4 maanden waren druk, hectische en leuk.

Ik heb in december ontzettend veel gewerkt bij de bowling en lekker mijn draai weer gevonden. Ik ben ook weer begonnen met sporten, hier moet ik mijzelf af en toe echt voor dwingen (ben liever lui dan moe).

Momenteel is het erg rustig bij de bowling dus helaas weinig uren en veel thuis zitten.. maar dat is niet anders gelukkig heb ik lieve vriendinnen die altijd willen bijkletsen of leuke dingen willen doen. In februari heb ik ook als extra baantje op de huishoudbeurs gewerkt, dit was een erg leuke ervaring en ik ga zeker vaker voor hun werken.

Ik heb inmiddels mijn draai gevonden in Nederland, werken, sporten en leuke dingen doen. Maar natuurlijk mis ik mijn reis wel. Ik vind het super leuk om de herinneringen op fb voorbij te zien komen maar ook erg moeilijk dan denk ik was ik daar maar. En dan zeg ik tegen mijzelf ooit tif ooit mag je weer.

Ik heb ook heel goed en leuk nieuws waar ik ontzettend trots op ben.

12 maart ga ik beginnen als frontoffice medewerkster bij The James Hotel in Rotterdam. The james is een heel nieuw hotel dus dat word spannend. Ik heb heel erg geluk gehad tijdens de sollicitaties van de 100 aanmeldingen werden er maar 6 meiden aangenomen. Alle meiden hadden HBO opleidingen afgerond of bijna afgerond en ik ben natuurlijk gestopt na mijn MBO opleiding. Maar ik heb mijn baas weten te overtuigen doordat ik mijzelf zo goed verkocht had. Ik heb mij niet aan de kant schuiven door een papiertje, want met een beetje hulp, oefenen en veel zwoegen weet ik dat ik dit aan kan.

Ik ben ook weer aan het rondkijken of ik weer naar school terug wil gaan, maar dan wel werken leren want 5 dagen per week in de schoolbanken kan ik niet meer. Maar eerst gaan we heerlijk aan het werk bij The James en kijken en dromen mag.

Liefs, Tiffany


P.s mijn volgende reis is naar Gran Canaria voor 10 dagen met mijn lieve vriendinnen Deborah en Daphne.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!