tiffanytebbens.reismee.nl

6 maanden weg van huis

Vandaag precies een half jaar weg van huis, wat gaat de tijd toch hard.

Het voelt als de dag van gisteren dat ik samen met Kaylee het vliegtuig instapte.

Wat heb ik afgelopen half jaar allemaal gedaan?

- oud en nieuw in Sydney.

- omgeving Sydney gezien (blue mountains)

- een geweldige roadtrip van Sydney naar Melbourne met super mensen.

- een roadtrip van Melbourne naar Adalaide en terug naar Melbourne.

- een maand gewerkt in Moree bij familie Litchfield als hun au-pair.

- Supremacy met 50 nederlanders

- 4 maanden gewerkt op een dairyfarm met super mensen. En daardoor mijn 2e jaars visa behaald.

Vandaag was mijn laatste werkdag op de farm. Ik kreeg een cadeautje van de koeien ze poepte over mijn schouder en arm haha. Ook zijn we met ze alle wezen uiteten als afscheid. Er kwam ook een oude medewerker langs op de farm om afscheid te nemen ik kreeg 3 pakken timtams en een fles met zijn werklogo erop zodat ik hem niet vergeet wat een lieverd is het toch.

Aankomende week ga ik weer terug naar mijn familie in Melbourne en daarna ga ik rijden naar West Australië met Lois (NL) en Sarah uit Canada 2 meiden die ik nog nooit heb ontmoet maar door een post op fb in contact gekomen.

Al met al ik heb 6 geweldige maanden gehad en kan niet wachten om te genieten van mijn andere 6 maanden.

Reacties

Reacties

Corina brand

Hoi meid tijd ga inderdaad hard ,ben wel jaloers op je hoor
Lijkt me fantastisch
Uitkijken en geniet ervan dikke kus ook van Henk xxx

Ciska

Echt super wijffie vind het zo stoer wat je allemaal doet echt Trots op je ly ❤️❤️

Johan

Je hebt t af gelopen jaar al veel gezien en mee gemaakt. Maar vooral veel gewerkt. Nu gaat je droom pas beginnen. Reizen door t land van je familie waar je je hele leven van droomde. Maak je droom waar.

Tiff

Lieve reacties allemaal
Day doet mij zo goed!
Mijn dromen gaan inderdaad nu eindelijk uitkomen en kan niet wachten tot 14 juli.

Loge you all

Johnny

Volg je hier en daar. Jij maakt dingen waar, waar ik me hele leven al van droom. Later als ik groot ben.... zei ik dan . Jij doet het NU respect geniet en ik blijf je volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!